środa, 6 stycznia 2016

Wielkie powroty



Witam Was wszystkich po bardzo długiej przerwie. Bardzo długo mnie nie było i nie ukrywam, że bardzo mi brakowało tego "miejsca" oraz tej przygody jaką jest blogowanie. Zawsze mówiłam sobie, że wrócę do tej pasji jaką stało się dzielenie z Wami tym co gości u nas na naszym stole. Nowy Rok zawsze przynosi ze sobą zmiany i nowe postanowienia tak więc i u mnie pojawiło się ich kilka, a jednym z nim było powrócenie do pisania bloga. Do tego wszystkiego przekonywały mnie głosy znajomych, przyjaciół, którzy ciągle pytali się dlaczego nie piszę bloga. Dziś zobaczyłam statystyki i jestem bardzo zdziwiona zainteresowaniem moimi przepisami. Więc jestem i będę, może rzadziej i nie tak często jak byłam na początku, ale będę starała się pokazywać Wam nowe przepisy, a ich ostatnio u nas bardzo dużo. 
Dużo u nas się zmieniło od ostatniego wpisu z naszego jadłospisu eliminujemy małymi krokami wszystkie produkty mleka zwierzęcego, jaja, marchewkę, seler, jabłko, ograniczamy cukier i okazuje się, że można i wychodzą bardzo pyszne i smaczne potrawy. Można zrobić drożdżowe ciasto, leniwe i wiele potraw, które jeszcze rok temu były dla mnie nie do wykonania. Więc ten czas kiedy mnie tutaj nie było nie poszedł na marne, zdobyłam bardzo dużo nowej wiedzy odnośnie żywienia alergików, poznaliśmy dużo nowych smaków, które mam nadzieję i Wam przypadną do gustu. Wszystkim życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, nowych pasji, smaków i podróży. A następnym razem zapraszam na pyszne ciasto drożdżowe bez mleka, jajek i masła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli komentujesz anonimowo bardzo proszę podpisz się, żebym wiedziała jak mam się do Ciebie zwracać przy odpowiadaniu na Twój komentarz. Zawsze jest to milsza rozmowa jak wiemy jak zwrócić się do drugiej osoby. Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie.