poniedziałek, 7 lipca 2014

Tak na dzień dobry kilka słów o...

Witam Wszystkich, tych małych i tych dużych, którzy tak jak ja kochają jeść, gotować i wszystko to co z tym tematem jest związane. Kuchnia i jej tajemnice to mój konik od zawsze. Już jako mała dziewczynka w wieku 5 lat ugotowałam pierwszą zupę na parówce i makaron gotowany w garnuszku pół litrowym na trzy sposoby. Potem było już coraz lepiej. Doszło do tego, że ucieczka do kuchni stała się moim sposobem, na smutek, chandrę czy oderwanie się od rzeczywistości. Kuchnia i wszystko z nią związane stało się moim hobby.  Moją drugą miłością są podróże w których zawsze staram się poznawać nowe smaki i zwyczaje. Mam nadzieję, że uda mi się tym wszystkim podzielić z Wami wszystkimi a mój blog stanie się miejscem do którego chętnie będziecie powracać, będę tu na Was czekać zawsze z czymś pysznym....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli komentujesz anonimowo bardzo proszę podpisz się, żebym wiedziała jak mam się do Ciebie zwracać przy odpowiadaniu na Twój komentarz. Zawsze jest to milsza rozmowa jak wiemy jak zwrócić się do drugiej osoby. Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie.