poniedziałek, 21 lipca 2014

Obiad na szybko, czyli pstrąg tęczowy w 30 minut


Dzisiaj od rana działałam w kuchni. Czas zacząć przetwory, bo niektóre owoce pomału się kończą. Dlatego u nas dzisiaj zaczęłam produkcję soków, nalewek i innych zapasów na zimę. I w ten oto sposób na obiad zostało mało czasu. Pstrąga upiekłam w piekarniku, bo takiego lubię chyba najbardziej. Ryba w takim wydaniu jest soczysta i nie jest nasiąknięta tłuszczem od smażenia. Podałam ją z sałatką z roszponki. Obiad był pyszny i nie wyglądał na tak mało pracochłonny.

Składniki:
2 filety z pstrąga
sól
świeżo mielony pieprz
cytryna
odrobina masła

Wykonanie:
Pstrąga myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym. Urywamy kawałek foli do pieczenia i układamy na niej rybę skórą do góry. Rybę solimy, pieprzymy, układamy po wiórku masła na każdy filet i obkładamy plasterkami cytryny. Zawijamy szczelnie folią i wkładamy do rozgrzanego piekarnika nastawionego na 180'. Pieczemy ok 20-30 min. Można podać z ziemniakami, zapiekanką warzywną lub innymi dodatkami. Ja taką rybę najbardziej lubię z sałatkami.
Smacznego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli komentujesz anonimowo bardzo proszę podpisz się, żebym wiedziała jak mam się do Ciebie zwracać przy odpowiadaniu na Twój komentarz. Zawsze jest to milsza rozmowa jak wiemy jak zwrócić się do drugiej osoby. Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie.